Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Gwarancja

Usługi

Centrum usług

Twoi dedykowani eksperci, dostęp
 za pomocą jednego kliknięcia

Dostępność 24/7 przez cały rok
Konsultacje i rozpatrywanie skarg
Planowanie konserwacji
Zdalna diagnostyka
Fachowe rozwiązywanie problemów

Sieć

Autoryzowane serwisy w całej Polsce,
dostarczają kompleksowe rozwiązania
w zakresie konserwacji i napraw.

Pomoc drogowa

Ciesz się 3-letnim darmowym assistance
drogowym, dostępnym 24/7, zapewniając
Ci niezawodne wsparcie w każdej sytuacji.  

Dodatkowo, jeśli będziesz regularnie
serwisować swój pojazd przez cały okres
jego użytkowania, otrzymasz dodatkowe
4 lata ochrony assistance, zapewniając
sobie pełne wsparcie, kiedy tylko będzie
potrzebne.

Skontaktuj się z nami: +48 22 522 29 39
 

Ubezpieczenie mobilności na okres napraw

Pojazd zastępczy
Pojazd zastępczy zostanie zapewniony,
jeśli procedury diagnostyczne i naprawcze
przekroczą 4 godziny, z dostępnością do 7 dni.

Zwrot kosztów taksówki
Opłaty za taksówkę w przypadku usług
odbioru/zwrotu pojazdów lub przejazdu
między dworcami kolejowymi, 
lotniskami i hotelami zostaną pokryte.

Wsparcie w zakresie zakwaterowania
Jeśli awaria miała miejsce ponad 50 km
od Twojego miejsca zamieszkania, a naprawa
nie może zostać wykonana tego samego dnia,
zapewnimy Ci zakwaterowanie w hotelu
co najmniej 3-gwiazdkowym na okres do 3 nocy.

Pokrycie transportowe
Jeśli właściciele osobiście odbiorą naprawione
pojazdy wymagające ponad 6 godzin podróży
w jedną stronę, bilety kolejowe lub bilety
lotnicze będą kwalifikować się do zwrotu kosztów.

 

Polityka rabatowa na części zamienne

Po roku działalności na Polskim rynku jesteśmy przekonani, że możemy zaspokoić zapotrzebowanie każdego użytkownika w Polsce na części zamienne. Dlatego OMODA i JAECOO Polska z dumą składa naszym użytkownikom następujące zobowiązanie:

Jeżeli zamówione u autoryzowanego dealera części zamienne nie mogą zostać wysłane w następnym dniu roboczym, zaoferujemy 20% zniżki na cenę detaliczną tych części.

Ostateczne prawo do interpretacji przysługuje OMODA Polska.

Regulamin programu organizowanego przez OMODA Auto Poland sp. z o. o. „20% rabatu na części zamienne w przypadku opóźnienia w wysyłce lub dostawie”
Szczegóły
  • Niniejsze zobowiązanie dotyczy części zamiennych do pojazdów marek OMODA i JAECOO sprzedawanych przez OMODA Polska.
  • Termin realizacji będzie oparty na dacie złożenia zamówienia na części zamienne przez autoryzowanego dealera do OMODA Polska.
  • Niniejsze zobowiązanie ma zastosowanie wyłącznie w przypadkach, gdy naprawa realizowana jest w autoryzowanym serwisie na koszt użytkownika.
    Nie dotyczy ono napraw gwarancyjnych ani ubezpieczeniowych, ani nie pokrywa się z naprawami wykonywanymi w ramach gestu handlowego.
  • Zarówno koszt części zamiennych jak i powiązanej z nimi robocizny muszą być wyraźnie wskazane na fakturze wystawionej przez autoryzowanego dealera.
  • Niniejsze zobowiązanie serwisowe jest na okres próbny i obowiązuje od 20 października 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
    Jeżeli podejrzewasz opóźnienia w dostawie części zamiennych prosimy o kontakt z autoryzowanym dealerem marki OMODA i JAECOO. Po potwierdzeniu zgłoszenia, wywiąże się on z naszych zobowiązań serwisowych.