OMODA & JAECOO na świecie
OMODA & JAECOO to pionierska marka motoryzacyjna należąca do wiodącego chińskiego producenta
samochodów, Grupy CHERY. Dedykowana innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom w zakresie
mobilności, OMODA & JAECOO jest uosobieniem młodości, indywidualizmu i globalizacji, oferując różnorodną
gamę pojazdów, w tym SUV-y typu crossover i miejskie SUV-y terenowe.
Dzięki nowoczesnemu designowi, zaawansowanej, inteligentnej technologii i wyjątkowej wydajności, OMODA &
JAECOO ma sprostać zmieniającym się potrzebom współczesnych kierowców. OMODA & JAECOO stawia na
pierwszym miejscu wygodę użytkownika i zrównoważony styl życia, w który wpisane są nowe technologie.
OMODA & JAECOO w Polsce
W świecie, w którym mobilność staje się sztuką, marka OMODA & JAECOO otwiera przed polskimi
kierowcami zupełnie nowe możliwości. Od premiery w czerwcu 2024 roku OMODA & JAECOO zyskała uznanie
dzięki harmonijnemu połączeniu awangardowego designu, inteligentnej technologii oraz nieprzeciętnego
komfortu podróżowania.
Obecność ponad 30 salonów i punktów serwisowych na terenie całego kraju, a także ambitny plan rozwoju do
50 placówek w 2025 roku, świadczą o dynamicznym wzroście i rosnącym zaufaniu klientów. Marka, zrodzona z
doświadczenia Grupy CHERY, zaprasza do świata, w którym każdy detal ma znaczenie, a podróż staje się
niepowtarzalnym przeżyciem.
Kampania z MaRiną i Wojciechem Szczęsnym
W kwietniu marka OMODA & JAECOO rozpoczęła nową kampanię marketingową w Polsce pod hasłem:
„Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”. Jej celem jest budowanie świadomości
marki oraz promocja modeli OMODA 5 i JAECOO 7 Super Hybrid.
W kampanii udział biorą MaRina Łuczenko-Szczęsna – piosenkarka i ikona stylu, oraz Wojciech Szczęsny –
światowej klasy piłkarz. Ich osobowości symbolicznie odzwierciedlają cechy promowanych modeli:
nowoczesność i styl OMODA oraz solidność i niezawodność JAECOO.
Motywem przewodnim kampanii jest podróż wspierana inteligentną technologią jako moment wyciszenia
i oddechu od codziennego pędu. Towarzyszy jej utwór „Spokój” MaRiny z albumu „Warstwy”, a zdjęcia
realizowano w Barcelonie.
Modele, które kreują przyszłość
W ofercie dostępnych jest już pięć nowoczesnych SUV-ów: OMODA 5 – dynamiczny miejski crossover z
silnikiem benzynowym, OMODA E5 – jego elektryczny odpowiednik, JAECOO 7 – wszechstronny SUV do jazdy
miejskiej i terenowej w wersji benzynowej oraz JAECOO 7 Super Hybrid, a także najnowszy model
– luksusowy SUV segmentu D, OMODA 9 Super Hybrid, który właśnie trafił do sprzedaży.
Modele wyróżniają się nowoczesnym designem, wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz zaawansowanymi
technologiami – m.in. systemami kamer 360° i 540°, ekranami dotykowymi, inteligentnym sterowaniem
głosowym (Hello OMODA / Hello JAECOO), systemem audio SONY czy adaptacyjnym oświetleniem
ambientowym. JAECOO 7 Super Hybrid z technologią SHS oferuje zasięg do 1200 km i średnie spalanie na
poziomie 6 l/100 km, a OMODA 9 Super Hybrid zapewnia aż 145 km zasięgu elektrycznego i łączny zasięg do
1100 km, łącząc nowoczesność z wyjątkowym komfortem. Wszystkie modele objęte są 7-letnią gwarancją lub
do 150 000 km.
Grupa CHERY
W 2024 r. skumulowana sprzedaż samochodów Grupa CHERY osiągnęła historyczny poziom ponad 2 600 000
sztuk, wzrastając o 38,4% w odniesieniu do roku poprzedniego i znacznie przekraczając średnią wzrostu
branży. Roczne przychody Grupy po raz pierwszy przekroczyły 283 miliardów PLN, przy wzroście rok do roku
o ponad 50%. Grupa wyeksportowała ponad 1 140 000 pojazdów (wzrost o 21.4% rok do roku), utrzymując
pozycję największego chińskiego eksportera samochodów osobowych przez 22 lata z rzędu. Obecnie Grupa
CHERY posiada bazę ponad 15 milionów klientów na całym świecie.