Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

MaRina i Wojciech Szczęsny ponownie razem w nowej kampanii marketingowej modelu OMODA 9 Super Hybrid OMODA & JAECOO Polska pod hasłem „Podążaj własną drogą”

| Wydarzenia
  • Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy, elegancki wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane. Motywem muzycznym kampanii został najnowszy utwór MaRina - To Co Czuję.

  • Kampania „Podążaj własną drogą” ma na celu dalsze budowanie świadomości marki OMODA & JAECOO w Polsce oraz towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowego luksusowego SUV-a OMODA 9 Super Hybrid.

 

Kampania OMODA 9 Super Hybrid „Podążaj własną drogą”

W sierpniu rozpocznie się nowa kampania marketingowa marki OMODA & JAECOO. Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy, elegancki wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane.

Kampania ma na celu dalsze zwiększanie świadomość marki OMODA & JAECOO w Polsce oraz towarzyszy premierze nowego luksusowego SUV-a OMODA 9 Super Hybrid. Kampanii wyjątkowości nadaje fakt, że ponownie wystąpią w niej razem MaRina i Wojciech Szczęsny, a motywem muzycznym kampanii tym razem będzie nowy utwór MaRina - To Co Czuję. Model OMODA 9 Super Hybrid zobaczymy także w teledysku do nowego utworu artystki, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy tydzień sierpnia. 

MaRina i Wojciech Szczęsny to duet, który w pełni oddaje charakter kampanii OMODA & JAECOO. Ich naturalna elegancja, autentyczność i swoboda idealnie wpisują się w opowiadaną historię: wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane - od świateł miasta do szumu morza. OMODA 9 Super Hybrid napędza tę historię, to samochód łączący luksus, moc i najnowsze technologie. To Co Czuję, nowy utwór MaRina, nadaje całości współczesnego, pełnego emocji, pięknego rytmu. Ta kampania to wyjątkowe połączenie muzyki, technologii i stylu w jednym spójnym doświadczeniu.” – powiedziała Paulina Tycner, Brand Manager OMODA & JAECOO Polska.

 

Nowa kampania marketingowa została ponownie zrealizowana w Barcelonie. Współpraca z MaRiną i Wojciechem Szczęsny zawarta została za pośrednictwem agencji marketingu sportowego SPORTVALUE. Obejmuje wykorzystanie wizerunku w kanałach TV, OOH, Online, POS, social media. Komunikacja OOH rozpocznie się od początku sierpnia, a następnie zostaną włączone kolejne media. Za planowanie mediów i ich realizację odpowiada Omnicom Media Group. 

 

O Marinie Łuczenko-Szczęsnej

Marina Łuczenko-Szczęsna - występująca na scenie jako MaRina. Piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów, aktorka, ikona mody. Wydała trzy solowe albumy studyjne: Hard Beat (2011), On My Way (2017) i Warstwy (2020), z którego pochodzą single nagrodzone platynową i złotą płytą. Laureatka nagród muzycznych, m.in. Eska Music Awards i Plejada Top Ten. Nagrywała i występowała na scenie z wieloma muzykami jak: Stevie Wonder, Ałła Pugaczowa, James Arthur, Mrozu, Young Igi, Kabe, Mr. Polska, Sound’n’Grace. 

 

O Wojciechu Szczęsnym

Wojciech Szczęsny - polski, legendarny piłkarz, bramkarz hiszpańskiego klubu FC Barcelona. W latach 2009–2024 reprezentant Polski w piłce nożnej. Uczestnik Mistrzostw Świata 2018, 2022, a także Mistrzostw Europy 2012, 2016, 2020 i 2024. Rekordzista pod względem liczby występów bramkarza i rozegranych meczów bez straty gola w reprezentacji Polski. Członek Klubu Wybitnych Reprezentantów.

 

OMODA 9 Super Hybrid 

OMODA 9 Super Hybrid to nowy SUV segmentu D o rozstawie osi 2,8 metra, który łączy nowoczesną technologię z ponadczasowym stylem. Jego sylwetka zachwyca od pierwszego spojrzenia – charakterystyczny świetlisty pas LED płynnie łączy się z reflektorami w kształcie litery „X”, inspirowanymi minimalizmem i estetyką haute couture. Zaawansowany układ hybrydowy zapewnia imponującą moc 537 KM, zasięg elektryczny na poziomie 145 km oraz łączny zasięg 1100 km, gwarantując jednocześnie dynamikę jazdy i maksymalny komfort podróży. Wnętrze modelu to synonim nowoczesnego luksusu. Podwójne ekrany o przekątnej 12.3” stanowią cyfrowy wybieg dla innowacyjnych rozwiązań, a 50-calowy wyświetlacz przezierny z rozszerzoną rzeczywistością (AR-HUD) nowej generacji oraz najwyższej jakości system audio SONY z głośnikami w zagłówkach sprawią, że każda podróż nabierze wyjątkowego charakteru. Napęd na wszystkie koła pozwoli dostosować styl jazdy do każdego otoczenia - od miejskich arterii po nieprzewidywalne trasy. 

 

OMODA & JAECOO na świecie

OMODA & JAECOO to pionierska marka motoryzacyjna należąca do wiodącego chińskiego producenta samochodów, Grupy CHERY. Dedykowana innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom w zakresie mobilności, OMODA & JAECOO jest uosobieniem młodości, indywidualizmu   i globalizacji, oferując różnorodną gamę pojazdów, w tym SUV-y typu crossover i miejskie SUV-y terenowe. Dzięki nowoczesnemu designowi, zaawansowanej, inteligentnej technologii i wyjątkowej wydajności, OMODA & JAECOO ma sprostać zmieniającym się potrzebom współczesnych kierowców. OMODA & JAECOO stawia na pierwszym miejscu wygodę użytkownika i zrównoważony styl życia, w który wpisane są nowe technologie. 

 

Grupa CHERY

W 2024 r. skumulowana sprzedaż samochodów Grupa CHERY osiągnęła historyczny poziom ponad 2 600 000 sztuk, wzrastając o 38,4% w odniesieniu do roku poprzedniego i znacznie przekraczając średnią wzrostu branży. Roczne przychody Grupy po raz pierwszy przekroczyły 283 miliardów PLN, przy wzroście rok do roku o ponad 50%. Grupa wyeksportowała ponad 1 140 000 pojazdów (wzrost o 21.4% rok do roku), utrzymując pozycję największego chińskiego eksportera samochodów osobowych przez 22 lata z rzędu. Obecnie Grupa CHERY posiada bazę ponad 15 milionów klientów na całym świecie.

 

Kontakt: pr@omodaauto.pl