OMODA & JAECOO Polska nawiązuje współpracę medialną z Kanałem Zero
Marka OMODA & JAECOO została partnerem medialnym Kanału Zero – jednej z najdynamiczniej rozwijających się platform w polskim Internecie. Współpraca obejmie szeroki zakres działań wizerunkowych, jak również cykl rozmów eksperckich, a pierwszy materiał zostanie opublikowany już 20 lipca.
Celem działań jest przedstawienie modelu JAECOO 7 Super Hybrid, eleganckiego SUV-a wyposażonego w najnowsze technologie z zakresu komfortu, bezpieczeństwa i łączności, oraz przybliżenie widzom Kanału Zero nowatorskiej technologii Super Hybrid, która zapewnia wydajność, zwiększony zasięg nawet 1200 km oraz niską emisję spalin. JAECOO 7 Super Hybrid pojawi się w dedykowanym formacie Kanału Zero oraz w insertach wideo przy audycji „Siódma Zero Zero”. Dodatkowo materiały promujące model zostaną zaprezentowane w najpopularniejszych formatach redakcyjnych, takich jak „Zero do Zera”, „Noc Futbolu”, „Drogowe Zero” oraz „Godzina Zero” z udziałem gości ze świata kultury, sportu i mediów.
Kanał Zero, który od momentu założenia w 2024 r. zdobył ponad 2 mln subskrybentów, znany jest z poruszania zróżnicowanych tematów: społecznych, kulturalnych, gospodarczych, sportowych, a także z angażowania społeczności odbiorców w różnych grupach wiekowych i o różnych zainteresowaniach.
Dzięki różnorodnym i kreatywnym formom przekazu, Kanał Zero stanowi dla OMODA & JAECOO Polska dobrze dobraną, kontekstową przestrzeń do budowania rozpoznawalności marki i angażowania odbiorców w nowoczesny i niestandardowy sposób.
Za przygotowanie i realizację działań w ramach współpracy odpowiada agencja Fuse (Grupa OMG).
Więcej o modelu JAECOO 7 Super Hybrid: https://www.omodajaecoo.pl/pl/jaecoo/j7-super-hybrid
Więcej o technologii Super Hybrid:
https://www.omodajaecoo.pl/pl/naped-super-hybrid
***
O marce OMODA & JAECOO
OMODA & JAECOO to pionierska marka motoryzacyjna należąca do wiodącego chińskiego producenta samochodów, Grupy CHERY. Dedykowana innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom w zakresie mobilności, OMODA & JAECOO jest uosobieniem młodości, indywidualizmu i globalizacji, oferując różnorodną gamę pojazdów, w tym SUV-y typu crossover i miejskie SUV-y terenowe. Dzięki nowoczesnemu designowi, zaawansowanej, inteligentnej technologii i wyjątkowej wydajności, OMODA & JAECOO ma sprostać zmieniającym się potrzebom współczesnych kierowców. OMODA & JAECOO stawia na pierwszym miejscu wygodę użytkownika i zrównoważony styl życia, w który wpisane są nowe technologie.
O Grupie CHERY
W 2024 r. skumulowana sprzedaż samochodów Grupa CHERY osiągnęła historyczny poziom ponad 2 600 000 sztuk, wzrastając o 38,4% w odniesieniu do roku poprzedniego i znacznie przekraczając średnią wzrostu branży. Roczne przychody Grupy po raz pierwszy przekroczyły 283 miliardów PLN, przy wzroście rok do roku o ponad 50%. Grupa wyeksportowała ponad 1 140 000 pojazdów (wzrost o 21.4% rok do roku), utrzymując pozycję największego chińskiego eksportera samochodów osobowych przez 22 lata z rzędu. Obecnie Grupa CHERY posiada bazę ponad 15 milionów klientów na całym świecie.
Kontakt: pr@omodaauto.pl